Cumu selezziunate currettamente i sacchetti di plastica alimentari

 

1. U pacchettu esterno di u saccu di imballaggio di plastica per l'alimentariu deve esse marcatu cù u cinese, indicà u nome di a fabbrica, l'indirizzu di a fabbrica è u nome di u pruduttu, è e parolle "per l'alimentariu"." deve esse chjaramente marcatu.Tutti i prudutti sò attaccati cùcertificati d'ispezione di i pruduttidopu à abbandunà a fabbrica.

culore

2.I sacchetti di imballaggio di plastica per l'alimentariu sò liberi di l'odore è l'odore peculiare quandu partenu da a fabbrica.I sacchetti di imballaggio di plastica cù un odore speciale ùn ponu micca esse usatu per imballaggi alimentari.

3. I sacchetti di imballaggio di plastica culurata (culori rossi scuri o neri attualmente utilizati in u mercatu) ùn ponu micca esse aduprati per l'imballazione di l'alimentariu.Perchè tali sacchetti di plastica sò spessu fatti di plastica riciclata.

4. I materiali senza rivestimentu è placcatura sò selezziunati quantu pussibule.In u disignu mudernu di imballaggio, per fà l'imballu più bellu è resistente à a corrosione, un gran numaru di materiali cù plating sò usati.Questu ùn solu ùn porta difficultà à a ricuperazione è a reutilizazione di materiali dopu a scrapping di i prudutti, ma ancu rende a maiò parte di i rivestimenti tossichi.Se a ghjente manghja questi alimenti imballati, farà un gran dannu à a salute di e persone.Inoltre, u prucessu di rivestimentu è di placcatura porta ancu una grande contaminazione à l'ambiente.Cum'è u gasu di solvente tossicu volatile di a pittura, u liquidu di scarti è a contaminazione residuale chì cuntene cromu è altri metalli pesanti durante l'electroplating.Per quessa, i materiali di imballaggio senza rivestimentu è placcatura seranu selezziunati quantu pussibule.

5、A megliu scelta di l'alimentariu hè di cumprà in un grande centru cummerciale, micca in un postu di strada.

6. Siccomu i sacchetti di imballaggio di plastica per l'alimentariu ùn sò micca faciuli di degradazione è pruvucanu a contaminazione ambientale, hè megliu di sceglie materiali di imballaggio verdi quandu si compra l'alimentu.A carta hè u materiale di imballaggio verde più utilizatu.Dunque, quandu si compra l'alimentu, hè megliu sceglie l'imballaggio di carta originale, è i plastichi biodegradabili ponu ancu esse utilizati.


Tempu di Postu: Set-02-2022