Perspettivi di sviluppu di sacchetti degradabili

Un saccu degradable si riferisce à un plasticu chì hè facilmente degradatu in l'ambienti naturali dopu avè aghjustatu una certa quantità di additivi (cum'è amidu, amidu mudificatu o altra cellulosa, fotosensibilizatori, agenti biodegradabili, etc.) durante u prucessu di produzzione per riduce a so stabilità.

1. U modu più sèmplice hè di guardà l'apparenza

E materie prime per i sacchetti di plastica degradabili sòPLA, PBAT,amido o materiali in polvere minerale, è ci saranu marcati spiciali nantu à a borsa esterna, cum'è u cumunu"PBAT+PLA+MD".Per i sacchetti di plastica non degradabili, e materie prime sò PE è altri materiali, cumpresu "PE-HD" è cusì.

2. Verificate a durata di a conservazione

A causa di e proprietà di degradazione inerenti di i materiali di sacchetti di plastica degradabili, i sacchetti di plastica generalmente degradabili anu una certa durata di conservazione, mentre chì i sacchetti di plastica non degradabili generalmente ùn anu micca una durata di conservazione.Questu pò esse presente solu nantu à l'imballaggio tutale di u saccu di plastica, è qualchì volta hè difficiule di determinà.

3. Odore cù u nasu

Certi sacchetti di plastica biodegradabili sò fatti cù l'aghjunzione di amidu, perchè anu un odore debole.Si tùsentu l'aroma di granu, manioca, etc.,pò esse determinatu chì sò biodegradable.Di sicuru, ùn anu micca odore ùn significa micca chì sò sacchetti di plastica ordinariu.

4. L'etichetta per i rifiuti degradabili hà una etichetta ambientale unificata nantu à u saccu di plastica degradable

custituitu da una etichetta verde cumpostu di muntagne chjaru, acqua verde, sole è dece anelli.S'ellu hè un saccu di plastica per l'usu di l'alimentariu, deve ancu esse stampatu cù una etichetta QS di permessu di sicurezza alimentaria è etichettata "per l'usu di l'alimentariu".

5. L'almacenamiento di sacchetti di basura biodegradable hà una durata di conservazione di solu circa trè mesi.

Ancu s'ellu ùn hè micca in usu, a degradazione naturali si farà in cinque mesi.Da sei mesi, i sacchetti di plastica seranu cuparti cù "fiocchi di neve" è ùn ponu micca esse usatu.In e cundizioni di compostu, ancu i sacchetti di plastica biodegradabili di novu produttu ponu esse degradati completamente in solu trè mesi.

nimm (2)
nimm (3)
nimm (4)
nimm (4)
U prucessu di materiale biodegradable
I principii di u materiale biodegradable

I materiali biodegradabili sò principarmenti usati in campi cum'è plastichi biodegradabili è fibre biodegradabili.I materiali biodegradabili anu una resistenza eccellente è una resistenza à u calore, una bona prestazione di trasfurmazioni, è a so prestazione righjunghji basicamente u livellu di plastica generale.Puderanu esse aduprati per fà materiali di imballaggio, utensili di catering, film agriculi, prudutti dispunibuli, prudutti sanitari, fibre tessili, scarpi è spuma di vestiti, è sò previsti per esse utilizati in campi d'alta tecnulugia cum'è materiali medichi, optoelettronica è chimichi fini. .I materiali biodegradabili, invece, anu enormi vantaghji in materie prime rinnuvevuli, prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu, conservazione di l'energia è riduzione di emissioni.


Postu tempu: Apr-28-2023