Polybag biodegradable

A degradazione plastica si riferisce à u polimeru à a fine di u ciculu di vita, u pesu molekulari diminuite, u rendiment per i capelli plastichi, morbidi, duri, fragili, sfondate a perdita di forza meccanica, a degradazione di i sacchetti di plastica ordinariu deve sperimentà per decennii o ancu centinaie. di anni, sacchetti di plastica non-biodegradable per discarica o incineration vi inquinate l 'ambienti, in ordine di prutezzione di l'ambiente hà l'invenzione di i sacchetti di plastica biodegradable.I sacchetti di plastica degradabili si riferenu à i sacchetti di plastica cun una certa quantità di additivi (cum'è amidu, amidu mudificatu o altre cellulosa, fotosensibilizzanti, biodegradanti, etc.) aghjuntu in u prucessu di produzzione per riduce a so stabilità è degrada facilmente in l'ambiente naturale.

I nostri sacchetti biodegradabili sòfattu da una cumminazione di PBAT, un polimeru bio basatu chì hè compostable, è PLAchì hè custituitu di materiali vegetali cum'è u granu di campu regulare è a paglia di granu.
U nostru usu di PLA custituisce appena 0,05% di a cultura di granu globale annuale, facendu un risorsu incredibilmente bassu impattu. I sacchetti sò certificati da tutti i trè certificatori di l'industria;TUV Austria, BPL E Dincerto, incontranu i standard americani, europei internaziunali è australiani, cumprese certificazioniper u vostru compostu domesticu.To di novu sti certificazioni, u pruduttu deve rumpiri in 90 ghjorni in cumpusizioni cummirciali è 180 ghjorni in cundizzioni di compostu domesticu, cumpresi u compostu agriculu di vermi.Dopu a degradazione, ùn deve micca lascià residui dannosi.
Per a vita di u saccu, pò esse guardatu per circa 8-12 mesi in cundizioni adattati.

3.Several tippi saccu cumuni

Borsa Zipper cù Slip
Feature: Trè lati sigillu è un latu hannu un zipper cù slipt.Flexible apertura è closing.Convenient è prudutti imballaggio rapidu.Si pò esse stampatu belli mudelli è loghi è resaalable usatu.

1

2

5

6

Ziplock Bag
Caratteristica: U latu apertu hà ziplock senza slip, ma a zip pò cumminà strettamente.

7

8

Borsa autoadesiva a sigillatura
Caratteristica: U sigillu superiore da un bastone d'alta resistenza. Pudemu sceglie di utilizà strisce adesive chì distruggeranu o micca u saccu secondu e esigenze.

1

9

Borsa di posta
Caratteristica: Mail Bag hà una forte resistenza à l'attrito, a superficia liscia è impeccabile, una forte flessibilità è pò sopporte a forza di trazione.

10

11

12

13


Tempu di Postu: Nov-10-2022