A contaminazione ambientale globale, un gran numaru di rifiuti di sacchetti di imballaggi di plastica rampante

Europa:

U nivellu di l'acqua di u segmentu chjave di u fiume Rhine cade à 30 cm, chì ùn hè micca abbastanza per u livellu di l'acqua di a bagnera è ùn pò esse navigabile.

U fiumu Thames, chì a so surgente in amontu si secca completamente, si ritirò 8 km in valle.

U fiumu di a Loira, chì hà cuminciatu l'11 d'aostu, s'hè siccatu è hà cessatu di scorri.

Wave River, a pusizione storica estrema di u nivellu di l'acqua, i cunchiglia di a Siconda Guerra Munniali in u fondu di u fiumu tutti apparsu nantu à l'acqua.

Un rapportu publicatu da a sucietà di cunsulenza francese Strategie Grains prevede chì a produzzione di granu di l'UE in a stagione di culturi di quist'annu scenderà di più di 20% annu à annu, è a pruduzzione generale di granu calarà da 8,5% annu à annu.

Un fiume asciuttu in Le Broc, Francia meridionale

Spagna, chì furnisce u 50% di a capacità di pruduzzione di l'oliu d'aliva in u mondu, prevede chì a produzzione d'alivi calarà da un terzu quist'annu.

A caduta di a superficia di l'acqua face un gran numaru di sacchetti di plastica chì ùn ponu esse decomposti naturali.

Un fiume asciuttu in Le Broc, Francia meridionale

America di u Nordu:

Sicondu i dati USDM di l'agenzia di monitoraghju di a siccità di i Stati Uniti, circa 6% di e zoni in u punente di i Stati Uniti sò in "statu estremamente aridu", chì hè u statu di siccità cù u più altu livellu d'avvisu.U "statu estremamente aridu" à u sicondu livellu conta per u 23%, è u "statu severu severu" à u sicondu livellu conta per u 26%.Un totale di 55% di e regioni sò in a siccità.

I residenti di u Sud di California sò stati dumandati à riduce u cunsumu d'acqua da 20%.

Da a mità à a fini di lugliu, u livellu di l'acqua di Mead Lake, u più grande reservoir in i Stati Uniti, hè solu u 27% di u livellu massimu di l'acqua, chì hè u livellu più bassu di l'acqua di Mead Lake da u 1937.

Cina:

A Cina ùn hè ancu micca pacificu questu annu.Tuttu l'estiu hè sempre a temperatura estrema alta sopra 40 ° c.Ùn hà micca piovutu per un bellu pezzu in Sichuan, Chongqing è altri lochi.

U cunsumu di l'electricità hè cresciutu è a capacità di generazione di energia idroelettrica hè debilitatu. Alcune zone anu da limità l'electricità è piantà a pruduzzione.

Pocu pocu fà, a pruvincia di Sichuan hà publicatu un documentu per piantà a produzzione di l'utilizatori industriali in tutta a pruvincia finu à u 20 d'aostu, dendu u putere à u populu.

Cina

A cosa più preoccupante ùn hè micca a nostra electricità industriale, ma a nostra razione alimentaria.
Ci hè solu uni pochi granarii in u mondu.L'Europa Occidentale hè in una grande seca, l'Europa di l'Est hè in guerra constante, è i Stati Uniti sò ancu in seca.

L'America di u Sudu hà cuminciatu à a secca da a prima mità di l'annu.A ghjugnu di questu annu, i prezzi di u granu glubale anu aumentatu da 40% annu annu.Da una perspettiva globale,

Cuncepimentu Salvà u mondu salva l'ambiente U mondu hè in l'erba di u fondu bokeh verde

A Terra pare chì s'avvicina à un disastru.L'utilizazione raghjone di e risorse è a prutezzione di l'ambiente sò imminenti.

Tuttu hà bisognu di principià da e cose chjuche in a vita, l'usu disacchetti di imballaggio di prutezzione di l'ambiente, o l'usu disacchetti di imballaggio di degradazione,

per riduce a contaminazione secundaria à l'ambiente.A prutezzione di l'ambiente principia cù voi è mè.

Cumpostable

Tempu di Postu: Aug-23-2022