U 60% di e maglie di a Copa Mondiale di questu annu sò fatti di plastica ?

E_看图王

Chì ?E stelle di ballu portanu plastica nantu à i so corpi?Iè, è stu tipu di maglia "plastica" hè più ligera è assorbente di sudore cà a maglia di cuttuni, chì hè 13% più ligera è ecologica.

In ogni casu, a produzzione di maglie "plastiche" hè più cumplicata.Prima, sguassate l'etichette nantu à i buttigli di plastica scartati raccolti, classificate secondu i sfarenti culori, è poi mette in l'equipaggiu d'alta temperatura di più di 290 ℃ per a fusione dopu a pulizia, a disinfezione è l'asciugatura.In questu modu, a fusione à alta temperatura prodotta "incarnarà" cum'è fibre di seta, è infine diventerà u materiale di fibra per a fabricazione di maglie per a trasfurmazioni.Questi materiali di fibra sò ancu materie prime per a produzzione di vari filati, tessuti è tessuti di poliester.Benvenuti à cuntattateci per persunalizà a vostra borsa

imagine 1
imagine 2

2014 Copa Mondiale Brasile

À a Copa Mondiale 2014 in Brasile, 10 squadre anu purtatu "maglie di plastica", è un totale di 13 milioni di buttigli di plastica anu guadagnatu "seconda vita".

imagine 3

2016 La Liga

In a Liga 2016, a maglia di i primi 11 ghjucadori di u Real Madrid hè stata fatta di rifiuti plastichi marini riciclati da l'acque di Maldive.

imagine 4

Ghjochi Olimpichi 2016

È l'uniforme di a squadra di basket di l'omi americani in i Ghjochi Olimpichi di u 2016 era ancu fattu di buttigli di plastica da i patrocinatori di maglie.

In ogni casu, u prucessu di pruduzzione di "turnà i rifiuti in un tesoru" era statu messu in una pruduzzione à grande scala in u 2010, è era brillanti à a Copa Mondiale in Sudafrica.

imagine 6

Micca solu questu, questi materiali favurevuli à l'ambiente ponu ancu esse aduprati in a produzzione di forniture automobilistiche, televisioni, apparecchi elettronici è altri prudutti, ma ponu ancu esse largamente utilizati in a produzzione di filati di cucitura, fillers di ghjoculi, trapunte spaziali, pneumatici di poliester. Materiali coiled waterproof, geotextile autostrada, cuperte interni di l'automobile è altri prudutti.

Tuttavia, a popularità di a tecnulugia "plastica" ùn hè micca "accidentale", ma inevitabbile "inevitabbile".Hè capitu chì l'omu usanu 500 miliardi di buttigli di plastica ogni annu per scaricate più di 8 milioni di tunnellate di plastica in u mare.Questi rifiuti di plastica dispunibuli sò estremamente difficiuli di esse degradati.Erode constantemente l'ecologia di a terra, rompe l'armunia di l'abitati naturali è dannu a fauna salvatica.

I dati mostranu chì ogni tonnellata di prudutti riciclati pò riduce 6 tunnellate di cunsumu d'oliu è 3,2 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu, equivalenti à a quantità di diossidu di carbonu assorbita da 200 arburi in un annu.I plastichi riciclati ponu ricuperà una grande quantità di risorse dopu un riciclamentu ordinatu, chì face Taiwan, induve ci sò sin'à 4,5 miliardi di buttigli di bevande scartate ogni annu, riducendu assai u dannu di i plastichi à l'ambiente.

imagine 5
imagine 7

In ogni casu, ancu s'è u prucessu di pruduzzione di "turnà i rifiuti in un tesoru" pò risolve certi prublemi ambientali, u costu di e maglie prodotte ùn hè micca prezzu.In u 2016, i maglie sò stati venduti per 60 liri, o più di 500 yuan.

Dunque, più è più avvenimenti sportivi, club è atleti cuminciaru à scopre novi modi per frenà a contaminazione di i rifiuti plastichi da a fonte.

1128738678_16551697194421n
imagine 8

Maratona di Londra: tazzi compostabili è buttigli di plastica riciclati

A Maratona di Londra hè unica in dui aspetti.L'urganizatori anu introduttu 90000 tazzi compostabili è 760000 buttigli di plastica per esse riciclati dopu a cumpetizione, per riduce l'usu di buttigli di plastica dispunibuli è eliminà u fenomenu di buttigli di plastica chì sò scartati in ogni locu in l'anni precedenti.

Partitu di rugby: tazza di fan di football riutilizzabile da 1 libbra

U stadiu principale di a Squadra Naziunale di Football d'Inghilterra, Twicknam Stadium, hà lanciatu una tazza di football reutilizabile per un valore di 1 libbra.U modu di u funziunamentu hè u listessu cum'è quellu di affittu un carrettu per un yuan in u supermercatu.Dopu à u ghjocu, i fanali ponu sceglie di rinvià a tazza di football per un accontu o di piglià a casa cum'è un souvenir.

imagine 9
1128738678_16551697195861n

Squadra di Premier League Hotspur: Implementa a "proibizione di i prudutti di plastica dispunibile"
A squadra di Tottenham Hotspur da a Premier League hà aduttatu direttamente una attitudine dura nantu à u prublema di i rifiuti plastichi è hà pruibitu esplicitamente l'usu di tutti i prudutti di plastica dispunibuli, cumprese paglia plastica, miscelatore di plastica, stoviglie di plastica è tutti l'imballaggi di plastica dispunibuli.
A prutezzione di l'ambiente hè a scienza è l'arte, ma ancu a vita.Sò disposti à unisce à i ranchi di prutezzione di l'ambiente?

Benvenuti à cuntattateci per persunalizà a vostra borsa


Tempu di Postu: Nov-25-2022